Starostwo Powiatowe w Mławie wprowadza zmiany organizacyjne i rozpoczyna rekrutację na sekretarza powiatu

Starostwo Powiatowe w Mławie wprowadza zmiany organizacyjne i rozpoczyna rekrutację na sekretarza powiatu

Zostały wprowadzone istotne zmiany w strukturze organizacyjnej Starostwa Powiatowego w Mławie przez jego zarząd. Stworzono nową jednostkę – Wydział Promocji, Funduszy Pomocowych i Rozwoju. Również uruchomiono proces rekrutacji na stanowisko sekretarza powiatu.

Rekrutacja na to kluczowe stanowisko będzie trwała do 5 sierpnia 2024 roku, a kandydaci mogą składać swoje dokumenty aplikacyjne do starostwa. Wymagania stawiane przed kandydatami obejmują niekaralność, posiadanie wykształcenia wyższego oraz minimum czterolecie doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych. Ponadto, kandydat musi posiadać przynajmniej dwa lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w tych jednostkach. Istotnym elementem jest również znajomość przepisów prawnych związanych z obszarem działania sekretarza powiatu.

Na barkach sekretarza spoczywa ważna rola zapewnienia sprawnego działania starostwa, monitorowania terminowości i przebiegu realizowanych zadań oraz koordynowania współpracy między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi starostwa. Sekretarz jest odpowiedzialny za zapewnienie właściwej obsługi merytorycznej i techniczno-organizacyjnej posiedzeń organów kolegialnych powiatu. Dodatkowo, sekretarz pełni funkcję Dyrektora Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich oraz Biuro Rady Powiatu.